wtorek, 1 listopada 2011

coyote and the tumbleweed

 From young, we were taught how to love but not how to stop.

Takie tam porzekadło z weheartit.com. Kiedy czytam owe porzekadła siostrze, to zawsze się mnie pyta "ty to rozumiesz?". A co tu jest do rozumienia? Szukałam w swojej głowie przez pięć minut nazwy biegacza stepowego, żeby dać do tytułu, jacięgacie! Wreszcie przebrnęłam przez zwoje mojego ogromnego mózgu i znalazłam. Czuję ogromne podniecenie z tego powodu. Cholibcia, ja to mam życie! O, kolejne fajne porzekadło: LOVE - a form of amnesia when a girl forgets there are 1.2 billion other guys in the world. Nom, od jakiegoś czasu codziennie przesiaduję na weheartit.com. Stało się to moim uzależnieniem, ale za nic nie zrobię sobie na tym konta. Boli mnie nos, to od tego kataru. Na szczęście już mi prawie przeszedł. Chciałabym się teraz znaleźć jednocześnie w trzech miejscach w Polsce. Jakież ja mam ogromne wymagania. Wystarczy być drożdżem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz