poniedziałek, 10 października 2011

questions of science, science and progress

 dmuchaj

Właśnie leci w radiu piosenka, którą trzy lata temu poznałam jako cover i dwa lata temu dowiedziałam się, że jest autorstwa Coldplay. The Scientist! Świetna nuta, doskonała na takie szare, ponure dni, kiedy wali się cały świat. Lubię pogarszać sobie nastrój balladkami, jednak trzeba się pouczyć na fizyczkę, wyrzucić śmieci i powtórzyć wiadomości przed jutrzejszym sprawdzianem z lektury. Spisałam sobie niewielką część faktów na dwóch karteczkach. Idę te śmieci wyrzucić, jedno będę miała z głowy, nawet jeśli mi ta głowa zmoknie... Jest very zimno. Trzęsę się, przydałyby mi się ciepluchne ramionka osoby towarzyszącej. Wyobrażacie sobie, że jutro jest dopiero wtorek? Bo ja nie. Chcę już piątek. Nie, chcę czwartek po szkole, o! Nie mogę się doczekać. Nie dlatego, że chcę spać, bo ostatnio się wysypiam (gratka, spać siedem godzin, mrau), ale szaro-bury świat i deszcz, i jesień sprawia, że zamiast żyć, mam ochotę zapaść w zimowy sen. BRAK CHĘCI NA NAUKĘ. Och, idę się "óczyć". Ogarnę całość do wpół do szóstej i do łoża. Where is my book? Downstairs! On the armchair... Dobra, nieważne. Jestem gułą. To kto wreszcie został naszym premierem? Mój ulubiony premier Donald Tusk? Czy nielubiany przeze mnie i większość społeczeństwa, mister Jot Ka? Hmm... osobiście cieszę się, że PJN miało 2% poparcia; fajno, że są w parlamencie. W końcu lepsi posłowie z PJN niż palikotowi barbarzyńcy. Sorry, jakoś nie toleruję mężczyzn z "pedalskim" głosem w sejmie; homoseksualiści mogą sobie być, jednak z męskim u facetów tudzież żeńskim u kobiet głosem. A przestępcy? Niby jest resocjalizacja i takie tam, ale... PEŁNA ZE MNIE NIENAWIŚCI POLKA; godnie reprezentuję naszą nację. "Lofka" - czyż nie tak się pisze? Eee... nie znam się zbytnio na neologizmach. Sprawdzę sobie sondaże, bye. (A jednak się okazuje, że przez moje niedoinformowanie się myliłam. PJN nie może z dwoma procentami wejść do sejmu. CÓŻ ZA NIESZCZĘŚCIE! - takie sprostowanie.)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz