piątek, 16 września 2011

lay me down let the only sound be the overflow

 bakteria

Tydzień zleciał jak z bicza strzelił. Zbliża się sobota, więc wybywam z domu nad morze. A wy nie, ha. Muszę kupić sobie szampon dla dzieci, ponieważ jest cudowny. A całą tę chemię wyrzucić i używać tylko Bambi! Dlaczego ja tak późno go odkryłam? Męczyłam się z przetłuszczającymi się szybko włosami przez wiele lat, a teraz mogę spokojnie myć głowę co dwa dni, a na drugi dzień tłuszczu nie uświadczysz. W parze z odżywką z Dove po umyciu jest wspaniały efekt. Dostałam dzisiaj pięć z minusem z matematyki, ponieważ facio (którego polubiłam; jest nawet okay) nie zauważył, że zgumkowałam moje obliczenia; myślał, że ich nie zrobiłam. A ja nie lubię, jak nauczyciel wpycha swój nos w moje osobiste wynurzenia, nawet z matematyki. Nom, i praktykantka z angielskiego zrobiła nam kartkówkę, dostałam pięć z plusem. Maleńki zrobiłam błąd, acz ważny. To by było na tyle. Popiszę sobie trochę na temat Ewci z Biblii na polski i pokiwam się w rytm "Still in love with you" Thin Lizzy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz