poniedziałek, 5 września 2011

TRUST ME

wakacyjnie

Witajcie w gorący poniedziałek. Karo mi wysyła jakieś kody orange, zobaczmy, co my tu mamy... YEA! Długo przeze mnie wyczekiwane darmowe SMS/MMS. To teraz ściągam zdjęcia z karty pamięci i wysyłam MMSki. Dzisiaj w szkole fajno, biologia fajna, chemia fajna, WOS fajny, niemiecki fajny, WF nudny, konwersacje okay. Muszę sobie zrobić listę kółek, bo trzeba się pozapisywać, żeby były szósteczki. Mam nadzieję, że pani od niemieckiego i WOSu będą się wymieniać. A, no i spisałam sobie przykład zwolnienia z WDŻ, to mama mi dzisiaj napisze i jutro dam mojej wychowawczyni. SPOKO-loko, guys. Tomorrow fizyczka time... Na szczęście lekcja organizacyjna, w czwartek się zacznie. Także tego... byłam w bibliotece, oddałam książki i idę za chwilę dalej wałkować "Dzień szakala". Strasznie wolno czytam, kurdeczka. BYE

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz