piątek, 3 czerwca 2011

check my neck

 hmpf

Siedzę na tyłku i wpatruję się to w monitor, to w telewizor. Włączyłam sobie Top Trendy, bo już mi się nie chce słuchać muzyki z Internetu. Poza tym śpiewa Maryla Rodowicz - to ona rozkręciła Top Trendy parę lat temu, kiedy z Karolą byłyśmy, he. Namalowałam dzisiaj najlepszy obrazek w swoim życiu. Biały gołąb na niebieskim, dwuwymiarowym tle. My own! Mam nadzieję, że dostanę za niego szóstkę - pani powiedziała, że wtedy zastanowi się nad szóstką na koniec z plastyki. Poza tym pisałam dzisiaj sprawdzian z polskiego (wiem, że mam dwa błędy, reszty nie znam) oraz z niemieckiego (trzy błędy). Byłam na zajęciach wyrównawczych z fizyki i będę trenować przekształcanie wzorów, hell yeah! A jutro jadę do Galerii w poszukiwaniu prezentu dla koleżanki. :) Mam strasznie wcześnie pociąg, ale nie będzie tak źle!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz