wtorek, 1 marca 2011

the thoughts that give me the creeps

 na trzy, cztery wszyscy marszczymy nosy!

Leń rozrywa mnie na kawałki. Ale nic nie szkodzi, dostałam dziś pionę z matematyki (sprawdzian) i uwagę pozytywną za zgranie wychowawczyni Romcia i Julki. :D Poza tym na w-fie dziewczyny wygrały z chłopakami przez moje wspaniałomyśle ręce, które obudziły się dopiero pod koniec rozgrywki, gdy miałam przed sobą zagrywkę. :D A później zaplotłam Natalii dwa warkoczyki z jej długich włosów. :3 W tej chwili siedzę i kończę odrabiać lekcje przy Pearl Jam. Została mi tylko historia. A jutro mam sprawdzian z chemii. :c Będę musiała sobie przypomnieć, bo niby to wiem, a jak siedzę na lekcji, to mam pustkę w głowie, chociaż zadania rozwiązuje bez problemu. CO JEST? :D Wiecie... w czwartek jest tłusty czwartek. <3 Najfajniejszy dzień w roku. <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz