czwartek, 17 lutego 2011

rolling in the deep

 Easy lubi pozować

Właśnie robię potop na mojej cool kartce. :D Jutro plastyka, więc trzeba wreszcie tę pracę wykonać. Mam niecałą połowę zrobioną. To wygląda tragicznie, ale ujdzie. Zrobię pamiątkowe zdjecie. :D Misio został zatopiony na stryszku. :< Powódź i pożar jednocześnie to istna tragedia! Właśnie sobie uświadomiłam, że muszę się nauczyć na jutro geografii i historii. :(( Miałam dzisiaj na godzinie wychowawczej chemię, a na polskim polski, gdzie było dyktando dla piątych klas, które mnie załamało, bo jako jedyna nie miałam błędów. W piątej klasie może i bym miała, ale w pierwszej to byłby wstyd. Była kartkówka z fizyki, good poszła. Z wczorajszej kartkówki z chemii dostałam piątkę. Aktualnie na dworze pada deszcz lub deszcz ze śniegiem, a ja będę dalej się pociła nad tą pracą. :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz