czwartek, 27 stycznia 2011

migawki z życia codziennego

 colgate działa

Zapomniałam wczoraj, że dziś mam urodziny, ale potem mi się przypomniało, i teraz siedzę i czytam przychodzące wiadomości z życzeniami. O jedenastej idę z Karoliną na zakupy, a tu pada śnieg. :< W sumie śniło mi się właśnie, że idę z nią do biedronki, ale ciągle ktoś nam przeszkadzał, byłam w szpitalu, poznałam swoje dziecko, które często mi się śni. Taki los. :D Nie mam nic więcej do napisania, idę czytać książkę, do końca zostało mi 170 stron. A, najpierw umyję zęby i zjem śniadanie (płatki z mlekiem!). Have a nice day. :P

Pomalowałam sobie na ciemny fiolet paznokcie i czekam, aż do końca wyschną, bo chcę usunąć lakier z palców. :D Czytam artykuł o wypasaczach, dojrzałam na którymś z fotoblogów i zaciekawił mnie. Skończyłam już "Na ratunek", teraz zabieram się za Deaver'a. :3 Aaa, jego książki są nieziemskie. :-) Dostałam od mamy czekoladę, he. :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz