środa, 15 grudnia 2010

"Jesteście za młodzi, żeby się tak smucić"

Karolina

Ale mi dzisiaj dobrze poszło ze wszystkiego! Jutro będzie najgorszy dzień w tym miesiącu. Lubię przedmioty ścisłe, ale jednak fizyka to zło konieczne. Zrobiłam dziś siostrze zadanko z matematyki. A teraz kompletnie nic mi się nie chce. Zmęczona jestem i zjadłabym coś. Muszę sobie ściągnąć nowy utwór Coldplay - Christmas lights (jeżeli dobrze pamiętam). Końcówka bardzo fajna. Szkoda, że tylko ona. :D

Czwartek, piątek... sobota! Sopot z Karo! :) I... wiecie, że już w przyszłym tygodniu są święta? :> Jejuś, jejuś! :) Nie będą to takie cudowne święta jak w zeszłym roku, ale wiem, że nie będą też najgorsze. :)

Na Fox'ie leci jakiś nowy animowany serial, nagrałam sobie, jutro zobaczę, co w nim takiego fajnego. :D Widziałam reklamówkę - facet, który przesadza ze wszystkim, prawdopodobnie jakiś agent. Trzeci odcinek, ale co tam. :D Wczoraj zerknęłam na "Heroes'ów" i zaczynam żałować, że kiedyś nie oglądałam tego od pierwszego odcinka. Ten serial jest tak stary... Teraz już nie warto, bo to drugi sezon. Poza tym, powinni puszczać dodatkowo Czystą krew i House'a. :D

Coś mi się tu zacina, więc już kończę. Dobranoc :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz