czwartek, 16 grudnia 2010

ATTENTION!!

джем
dżem

Wkleiłam zdjęcie z miną wyrażającą "ale dlaczego?" plus "jest zdjęcie - jest sztuczny uśmiech". Znalazłam great site z fajną muzyką i zdecydowałam, że od dzisiaj będę jej słuchać, gdyż jest jej mnóstwo, a ja nie mogę się pogodzić z moim odtwarzaczem muzyki (czyt. linuksowy Amarok).

Szybka zmiana wątku... Fizyka poszła mi fatalnie! : ( Prawdopodobnie dostanę... trzy albo cztery. To jeszcze niewiadome. Dowiem się po świętach (uff). Koniec o lekcjach, bo dostanę zawału! Czeka mnie jeszcze, jak to się mówi, mini "randka" z historią.

22.12 - miałam cholerną nadzieję, że tego dnia będzie chociaż mniej lekcji, ale nie... A już sobie zaplanowałam pójście do podstawówki. Chciałam zobaczyć, jak się tam zmieniło i porozmawiać z ulubionymi nauczycielami. Trudno - pewnie minie jeszcze dużo czasu, zanim zawitam w tamtych progach.

Późno już. Czytam drugą część "Ever" i stwierdzam, że ta książka jest strasznie prosto napisana i mi się wcale nie podoba. Narracja pierwszoosobowa jest do kitu. Z takim narratorem książka traci na wartości. Albo po prostu ta kobieta (autorka) nie potrafi pisać... Albo skoro pisze dla młodzieży, to musi używać prostego języka. Coraz bardziej przestają mi się podobać książki dla nastolatków (głównie -ek). Już się tak od nich odsunęłam, że teraz ciężko jest mi je czytać. Ale jeżeli chodzi o stary dobry "Zmierzch", to jest w porządku. No i o Czystą krew! :3 Już czekam do stycznia, aż ukaże się szósta część. Przeczytałabym jeszcze jakąś książkę Kinga. Kocham jego książki. King nad króle. :3

Się rozpisałam. Późno!!!!!!! Gnight

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz