czwartek, 23 grudnia 2010

ap-sik

 the christmas tree is naked

Powstałam z martwych ok. godziny szóstej, ale potem znów oddałam się w objęcia nieposkromionego Morfeusza i budziłam się przez kolejne godziny, aż do dziesiątej. Poczytałam, zjadłam płatki, obejrzałam telewizję, wróciłam do łóżka i skończyłam kolejną książkę. Ubrałam się w dres i zaraz wyruszam na podbój łazienki, next tidying my lovely room. :-) Coś mi się zdaje, że śniegu napadało. To dobrze, bynajmniej nie muszę z domu wychodzić aż do końca grudnia. :D I hope so! Nie mogę doczekać się jutra, łii. :-) Będzie bardzo miło, rodzinnie... smutno. Aż łezka się w oku kręci, bo mogłoby być inaczej. No nic, nie rozrzewniajmy się aż nadto. :) Na dworze lekki wiatr porusza gałęziami nagiego drzewa. Bieluteńko, świątecznie, nie pamiętam, kiedy ostatnio tak było. W ubiegłym roku w Wigilię śnieg nawet nie zagościł tutaj, w Pszczółkach. A teraz jest ładnie - o ile ładny może być śnieg dla takiej osoby jak ja. Ale jest ładny, bo wsiąkła we mnie atmosfera świąt i nikomu jej nie oddam, ha! No to idę wykonać swoje domowe obowiązki. Jeszcze tylko odpiszę na maila przyjaciółki, he he. Cześć. :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz