piątek, 24 grudnia 2010

CHRISTMAS EVE! :-)

 Merry... Merry... Merry Christmas!


Oj, tak bardzo lubię święta. :-) Wreszcie Wigilia. Jeszcze tylko poczekać te parę godzin, zrobić pierożki i sałatkę warzywną, wdychać zapach świąt, który czai się w kuchni pod postacią wigilijnych potraw... Ubrać choinkę! Dla mojego taty dziś będzie super wielka niespodzianka, gdyż niedawno przyjechał listonosz i przywiózł paczkę z obiektywem do aparatu. O tak, zobaczyć tę radość na jego twarzy - bezcenne. :D Mam nadzieję, że dla wszystkich ten dzień będzie pełen szczęścia, nadziei, dobroci, ciepła, ale też nie może zabraknąć odrobiny smutku i refleksji nad tym, kogo w naszym gronie już nie ma... Życzę Wam spokojnych świąt! I naprawdę godnego ucztowania narodzin Jezusa Chrystusa, które co prawda są jutro, ale jeszcze dziś jest pasterka (na którą ja nie idę, bo niestety nie dla mnie są takie wydarzenia... za dużo ludzi, he), bynajmniej u mnie we wsi (godzina 22, no i o północy - wiadomo). Ciekawe, co dostanie mój pies pod choinkę... :>

We wish you a... Merry Christmas!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz