sobota, 27 listopada 2010

paprosiek

Wishlist:
  • shoes! I love these shoes! give mi these shoes!

Jestem całkowicie pewna, że moja choroba ustąpiła miejsca zdrowiu. Rodzice pojechali na zabawę andrzejkową, a ja z siostrą siedzimy sobie w domu.

Ludzie, zbliżają się święta! Z kolejnym rokiem coraz mniej intensywnie (nie wiem, czy dobrze sformułowałam ten, hm, zwrot; you know, what I'm talking about) te święta się czuje. Zima przyszła w tym roku później (niech odejdzie wcześniej!), ale to dobrze, ja się bynajmniej cieszę z tego powodu. Coraz mniej śniegu - coraz więcej szczęścia. I nie widziałam reklamy Coca-coli! Nie wiem, czy już jest w telewizji, czy też jej nie ma, w każdym razie koleżanki mi mówiły, że "tak, tak, jest i jest inna od wcześniejszych". Prędzej czy później dorwę ją i dowiem się, jaką kampanię promocyjną zaproponował nam, zwykłym śmiertelnikom, koncern Coca-cola.

Hmm... Dzisiaj doszły mnie słuchy, że Iza Kuna wydaje (wydała już właściwie) książkę. Weszłam na jej bloga i masz! jest książka, a raczej pierwotny szkic książki. No i zaciekawił mnie jeden post, toteż postanowiłam sobie tę stronę zapisać i czytać od pierwszego postu. Zastanawiam się, czy może jej (książki) w przyszłości nie kupić. Ale prawdopodobnie będzie dostępna w bibliotece... więc będę obserwować poczynania biblioteki, w której zaopatrzam się w książki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz