piątek, 9 marca 2012

rybie kształty


 deserki małe dwa

Doczekałam się piąteczku, łi, łi, łi! Skaczę z radości. Zrobiłabym sobie kąpiel w wannie, hmm... Nie wiem, czy mam dzisiaj siłę, chociaż taka kąpiel od dziesiątej do jedenastej... nie, chyba jednak skorzystam z peelingu i prysznica. Mam wyniki badań, teraz trzeba iść na konsultację. No ludzie, no, znów słucham The Cure, a chciałam posłuchać czegoś dwudziestopierwszo wiecznego... Dobra tam. Trzeba jutro pójść do Magnolii Cupcakes i obczaić babeczki, chociaż, jak to droga Natalia powiedziała, na pewno sporo kosztują. Sporo, to znaczy jakieś osiem-dziesięć złotych (muszę sprawdzić w necie), a za tyle to ja mam... poczekajcie... dwie paczki strongów (razem ok. 2300 kalorii, wypalone kubki smakowe, eee, dużo soli, szkodliwego tłuszczu, eee, ogólnie szkodliwych substancji...? Rozmowa na ten temat z Nataliją wyglądała następująco: nie wiem, jaki jest sklad, ale zalozmy, ze (babeczka) ma mniej niz 500 kcal. a dwie paczki strongow maja 2300 kcal. czyli bardziej oplaca sie kupic strongi niz babeczki zwazajac na energie, ktora moj organizm pobierze z pokarmu, oraz na zawartosc mojego portfela. z drugiej zas strony babeczki sa zdrowsze od strongow i takie z cukierni nie zawieraja w sobie az tyle chemii. dlatego oplaca sie je kupic w takiej magnolii, bo po prostu eliminujemy wtedy zawartosc konserwantow itd., poniewaz jest robiona na miejscu. - brawo ja)! Ponadto mój portfel robi się osobliwie chudszy... czekam, aż mi mamusia odda pieniążki, heheszki. Poza tym... nadal nie przeczytałam "Stukostrachów" i założę się, że w przyszłym tygodniu nadal będę męczyć tę książkę. Najdłużej czytana przeze mnie książka od lat, a ma tylko siedemset dwadzieścia pięć stron (plus znienawidzone przeze mnie mini litery, ale już dawno się przyzwyczaiłam do nich)! CO TO JEST?!?!

2 komentarze:

  1. muffiny lepsze :3
    + patrz, znowu wyciągam Cię z komentarzowej rozpaczy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybacz, jakoś nie potrafię rozróżnić muffinów od cupcakesów.
      + Zastanawiam się, czy się cieszyć, czy może płakać. :D

      Usuń