środa, 5 października 2011

Co to jest prawdziwa miłosc, wiedza tylko kobiety brzydkie, piekne – umieja zaledwie uwodzic.

 wakacyjna sielanka

Jakoś nie podoba mi się niebo, które widnieje przede mną. Jest ponure i zupełnie się różni od nieba na powyższym zdjęciu. Czuję, że będzie padać, w głowie mi oczywiście ćmi. Dzisiejszy dzień w szkole... bardzo zabawny. Gdyby nakręcić zachowanie mojej klasy tuż po dzwonku przy sali od biologii i wstawić je do Internetu, momentalnie mielibyśmy fanów na całym świecie; dziwne zabawy gimnazjalistów. Jeszcze tylko dwa dzionki i będzie wspaniały weekendzik, yay! Włączyłam sobie RHCP już z braku laku. Pokiwam trochę głową w tę i we wtę, wyłączę komputer i pójdę czytać książkę. Wczoraj wieczorem skończyłam "Zegarmistrza", potem zaś zaczęłam czytać "Nie dość martwy". Kolejny kriminał! Autor Peter James, ponoć najsławniejszy autor kryminałów w UK. Nie znam faceta. Nie podoba mi się, że w tej książce rozdział ma TRZY STRONY, to kompletnie psuje jakość czytania. Chciałam się zabrać do Kinga, ale stwierdziłam, że jak już wpadłam w wir kryminałów, to dokończę serię, a potem poczytam sobie książki Kinga. Jaka ja jestem pomysłowa, ach!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz