poniedziałek, 18 kwietnia 2011

MAMA KIN

 nice boys don't play rock'n'roll

Piękny, wiosenny (a raczej letni) dzień! Słońce przygrzewa na całego, chce mi się wyjść na rolki. Ale jak wyjść na rolki, kiedy rolek brak! :( Rano przeżyłam wielkie zaskoczenie. Byłam pewna swojej trójki ze sprawdzianu z biologii, a nawet i dwójki, a tu piątka! Nie spodziwałam się tego po nauczycielce. Wielki plus! Na ostatniej godzinie lekcyjnej (angielski) poszliśmy na spacer całą klasą, później byłam w bibliotece i wypożyczyłam sobie parę fajnych książek, łii, wreszcie. Sprawdzian z matematyki mi poszedl całkiem nieźle, po cichu liczę na sześć. Aktualnie robię sobie biologię, później może obejrzę Rozmowy w toku, następnie czeka mnie nauka słówek na niemiecki i powtórne przeczytanie lektury (na technice zdążyłam przeczytać ją jeden raz). No to miłego dnia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz