niedziela, 26 grudnia 2010

"A jednak [...] życie byłoby dość nudne, gdyby nie istniał teatr"*

 
братья и сстры


*Cytat: "dziewczynka w czerwonym płaszczyku" Roma Ligocka
Stwierdzam, iż w mojej nowej pościeli śpi się bardzo fajnie i jest naprawdę ciepło - nie potrzebuję już dodatkowego koca. Mam również wrażenie, że moja kołdra się jakby powiększyła, gdyż w nocy praktycznie cała pod nią jestem (głowa + reszta ciała). :D Dzisiaj jadłam dłuuuugie śniedanie. Zaraz zmykam się ubrać, o pierwszej idę do kościoła. Co z resztą dnia? Mam zamiar czytać książkę, chcę ją szybko skończyć, bo obiecałam sobie, że w tę przerwę przeczytam chociaż dwie książki. :D Chciałabym czytać tak szybko jak moja klasowa koleżanka. :( Ogólnie to będę musiała podszlifować biologię i pouczyć się wyznania wiary. :D I chociaż nie chcę myśleć o szkole, to jednak to są moje priorytety. Jutro chyba idę do lekarza, he. Zmieniłam sobie motyw z świątecznego na pszczółki. Cześć.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz