wtorek, 20 listopada 2012

suffer


Mój tydzień rozpoczął się całkiem przyjemnie, pomimo strachu przed sprawdzianem z biologii, którego i tak nie było - pomyliłam się o dwa tygodnie, juhu. Nie chcę specjalnie was zanudzać moją fascynacją i obsesją Harrym Potterem oraz "500 Days Of Summer" (tak, znów to obejrzałam i chcę, by zrobili drugą część specjalnie dla mnie, ponieważ pragnę dowiedzieć się, jak Tom sobie radzi z Autumn...). Cały wieczór uczę się niemieckiego, zaraz idę pouczyć się trochę z WOS-u, w końcu trzy sprawdziany w czwartek, to jakoś trzeba rozplanować w czasie, na jutro przeznaczyłam sobie historię. Wybaczcie mi moją lakoniczność i w ogóle takie blogowe nieogarnięcie... nie mam głowy do niczego, oprócz HARREGO. Czas na autoreklamę:

Słuchajcie, wraz z paroma koleżankami i kolegą bierzemy udział w konkursie Tesco Dla Szkół, który polega mniej więcej na tym, by nagrać filmik nawiązujący do tematu konkursu i poddać go głosowaniu. Promocją zajmujemy się właściwie wszyscy, dlatego z mojej strony proszę was gorąco, abyście zarejestrowali się tutaj, zaakceptowali link aktywacyjny wysłany mailem, a następnie zagłosowali na NAS, pamiętając o tym, że można codziennie oddawać po jednym głosie. Jeśli macie taką możliwość, podzielcie się tym również ze swoimi znajomymi. Zależy nam, by chociaż przejść do następnego etapu. Za wszystkie głosy dziękujemy! :)

2 komentarze:

  1. po co się uczysz z historii, przeciez wiesz DOKLADNIE co bedzie ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Tera pora na Pottera ;P

    Wiesz może co to za czcionka w tym czymś pod zdjęciem? :)

    OdpowiedzUsuń