sobota, 9 czerwca 2012

your face

tego się nie spodziewaliście?!

5 komentarzy:

  1. Ale śliczna sukienka na pierwszym zdjęciu!

    OdpowiedzUsuń
  2. No muszę przyznać, że notki z samymi zdjęciami się naprawdę nie spodziewałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. podpisuję się pod komentarzem wyżej ^^ pozdrawiam i zapraszam do mnie - www.murposhe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Na mojej półce również jest mnóstwo książek, które wciąż czekają na przeczytanie, a ja mimo to wciąż kupuję nowe.

    Co do Twojego pytania to rzeczywiście, odkąd założyłam bloga czytam zdecydowanie więcej i szybciej, czuję wręcz taki wewnętrzny przymus czytania :) A jeśli chodzi o odmóżdżanie to muszę przyznać, że naprawdę sporo czasu spędzam przed komputerem, ale mimo wszystko znajduję też czas na powieści, bardzo często czytam np. w autobusie czy po prostu na nudnych lekcjach :)

    OdpowiedzUsuń