czwartek, 10 maja 2012

WARSAW NIGGA?!

so hipsta

Piszemy z naszego pokoju, w którym przy moim łóżku jest mokra plama. Natalia aktualnie rozmawia, ja natomiast mam zamiar przedstawić wam "Odę do Adama" oraz "Odę do Igora", napisane podczas długiej jazdy do stolicy. Tss.

Tytuł: "Oda do Adama".
Autor: ja i ona.

Och, Adam!
Ciągle o Tobie gadam,
Wszystkim koleżankom o Tobie opowiadam,
Ołtarzyk z Twoim zdjęciem posiadam.
Wszędzie się za Tobą rozglądam
I w łazience Cię podglądam.
Po H&Mie chodzę
I jutro się przez Ciebie rozwodzę.
Drapię się po nodze
I wtedy wychodzę.
Widząc Cię, dochodzę,
Nawet jak jestem w drodze.
Kocham Cię, Adamie,
Proszę, nie śpij dziś w piżamie.

Tytuł: "Oda do Igora".
Autor: ja i ona.

Drogi Igorze!
Przez Ciebie gwiazdorzę
I chociaż nie wiem, czemu
Nie mam już na rękach kremu.
Gdy tańczysz, klękam,
Przy Tobie wymiękam.
Twoja męskość mnie powala,
Znów na ziemię upadam!
Uwielbiam Twoje ręce,
Kiedy fapiesz w łazience!
Gdy odpadłeś z Ju Ken Dens,
Moje życie straciło sens.
A teraz szlocham,
Bo Cię kocham!

12 komentarzy:

  1. Ale poezyja :D :D :D

    Który z Panów jest obiektem Twoich westchnień? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za wyjaśnienie :) Przyznam, że obstawiałam Igora :D

      Usuń
    2. Mój typ wynikał nie z analizy wyglądu, ale Twojej twórczości. W "Odzie do Igora" wyczułam więcej ognia :D

      Usuń
    3. Ha, trafiłam :D

      Tak... Em to "miszczyni". Potrafi zasłabnąć na zawołanie.

      Usuń
    4. Ja nie potrafię i bardzo dobrze. Po co mi to? Aktorką zostać nie zamierzam :D Uwierz, byłam równie zdegustowana jej zachowaniem. W pewnym sensie nawet zwątpiłam.

      Usuń
  2. nie fapiesz tylko fapujesz :D hahaha mocne :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Podejrzewam, że żaden z nich nie jest Ci szczególnie bliski, a to było jedynie dla żartów :) Bo śmiać mi się zachciało, jak to czytałam. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O matko. Umarłam. Świetne teksty!

    OdpowiedzUsuń
  5. ogarnij lepiej swoja przyjaciolke...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogarnąć kogo? Karolinę czy Karolinę? :)

      Usuń
    2. sokalska. nie zauwazylas powaznych zmian w jej zachowaniu?

      Usuń
    3. Nie. Wydaje mi się, że zbyt rzadko się widujemy, żebym zauważyła jakiekolwiek zmiany w jej zachowaniu. Chyba że mówimy o jej odżywianiu. ^-^

      Usuń