piątek, 3 grudnia 2010

robale

 <krzyk>

Hello. :) W szkole fajnie, trafiła mi się szóstka z plastyki, dziwne. No 5+ ze sprawdzianu. Great! A teraz chcę od szkoły odpocząć, gdyż przez ten week ogólnie się nie wysypiałam. Pożyczyłam od koleżanki nauszniki i jutro w drogę do Gdańska. :) Nie mogę się doczekać, heh. Trzy tygodnie czekam!

Nie wiem, co tu jeszcze napisać. Nic się takiego nie dzieje, żadnych refleksji nie snuję ostatnio. Jestem przygaszona, pewnie to przez tę pogodę. Ale dzisiaj świeciło ładnie słoneczko! :3 Łii... :)

Chyba jednak nie uwolnię się od szkoły. :D Zrobię sobie ćwiczenia z geografii. :) Później może zejdę i pooglądam jakiś program na discovery. Wczoraj wieczorem też miałam taką zajawkę na discovery, he he. A dzisiaj usnęłam na kanapie. :D Trochę wiedzy się przyda. :) Dobranoc.

Ps. Dzisiaj widziałam w telewizji tę cudowną reklamę! <3 <klik>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz